Followers

09 December 2010

Misteri kehilangan yang ajaib

Posted by SnoW cRysTaL at Thursday, December 09, 2010
Aku sering kehilangan "sesuatu". Selalu sangat.Nak tau ape bnda?Cube teka based on ciri2 yg aku nak bg ni;


a)available in various colour, seperti merah,biru,hijau.

b)Kalau baru keluar dari tmpat prsembunyian nye,kadang2 ia suam.

c)Secara fizikal,ia tidaklah sperti air,tapi ramai yg cakap sifatnye seperti air yang mengalir...

d)Kalau campak tepi jalan bnyak2,mesti ade yang berebut nak ambik.

e)Orang bole bergaduh / hilang akal sebab bnde ni jer.

f)zaman skarang,orang tak bole idup punye tnpa bnda ni.


Dah dapat jawapan???



Ini jwapannye..tadaaaa!!!
p/s : duit aku x bnyak mcam dalam gambo..

Certain orang cakap aku boros.maybe..Baru2 ni ayah aku bank in duit beberapa minggu lepas(tak ingat brape minggu),tp now..cling!!duit dalam bank sume jadik halimunan.. Tapi aku sendiri musykil...sebab

-air 3 in 1 sume aku takde beli baru...

-Aku makan paling bnyak 2 x sehari...itu pun ade hari yang sekali je makan(bayangkan kalau aku makan bfast,lunch n dinner??tak ke kopak duit..nseb bek pg tido,haha)

-Fast food stakat yang lepas bank in tu baru makan 2 x,tp biasanya kalau nak makan fast food,takkan beli dah makanan lain dalam hari tu

-takde shopping baju mahupun buku/magazines

-takde shopping kat watson

-pencuci muke yang nak abes tu pun aku x beli ganti baru lg
-yang aku beli  --> sabun bsuh bju,bihun pama n sedikit jajan,topup baru 2 x ...yg lain makan jer..

Jadi,kemana duit aku menghilang???Ajaib bukan?haha...Adakah anda mengalami situasi sebegini?Ke aku sorang je,sebab x pndai simpan duit,,huhu..watever la..

4 comments:

Unknown on December 10, 2010 at 1:58 AM said...

haha..
duet nisah lak x ske duk ngan nisah. ske cari tuan baru..
terpaksalah merelakan..haha..T_T

halimatul aznan on December 11, 2010 at 10:00 AM said...

aku pon begitu, xsampai sebulan da kena mintak kat mak. haha. duit.duit.

sarah1005 on December 14, 2010 at 9:30 PM said...

ish3x..duit suka ko la tu..hahaha

SnoW cRysTaL on December 15, 2010 at 12:35 AM said...

nisah:mesti tinggal yg logam silver je kan setia ngan tuan lame..haha

che ton :tu la,pama aje yg jadi mangsa..

jey:aik,terbalik mg ni..klu duit suko aku,dio x hilang la..haha



 

-SnoW CrystaL WorLd- Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template and web hosting Graphic from Enakei