Followers

10 December 2009

penutup tirai sem 1utk sidang 09/10

Posted by SnoW cRysTaL at Thursday, December 10, 2009
Hari ni,attachment kat HUSM is over.yay!!!mlm ni bertolak g kl dulu,mggu depan bru smpai rumah..=(.Mesti mak aku rindu aku kan.Lambat betul ktaorang bercuti,almaklum la,rajin2 sumer dak2 MR ni..huhu..Result provisional pun da kuar esok,tp malas la nak cek.Lectrer da gtau siap2 dorang bg markah kesian.Konpem la lulus kan wlaupun jawapan ak mcam taik.(sape la ajar aku ckap perkataan x snonoh ni??haha)
Da dkat kul 3..matahari pn sangat terik.Tp apasal aku mlas sgat nak mmbasuh ni?Konon takut x sempat kering.Apa kata aku bwak baju2 x bsuh ni ke rumah sedare aku jer??Bernas x idea aku??muhahaha...Bilik 1 hal pulak,bersepah2..kena buat sesi pembersihan secara express japg ni..

Oh ye,lupe..smalam sbenarnya nak tulis entry ni,tp penat sgat plak.Thanx sgat2 kat korang yg beli kek utk aku..terharu aku,tp sori la,muka aku x der expresi,x dpat nak wat muke terharu,huhu.Tp deep in my heart,ak sangat terharu and happy sbb ni 1st time sambut birthday selain kat rumah,dan taun ni plg rmai wish memandangkan ak on9 kat facebook 6 disember lalu.Dengan brang2 yang lebih masa kos kitaorang buat jualan gerai masa hari terbuka desa dulu,ktaorang wat kenduri kecik2,kira ganti jamuan raya hari tu la,tp ni utk krismas punyer..haha.aci x??Alang2 serentak ngan birthday aku skali..haha.Walaupun masih ade sedikit perselisihan dengan grup1 lg tu,tp masih terselit perdamaian dan keharmonian.Ayuh,kita bersatu!!!(Apehal aku patriotik lebih ni??)haha...Thanx skali lg korang,terutamanya yang rapat2 ngan aku,eca,hanim,eton,jenny,gee.Sayang korang sumer..muahxx!!..XOXO

Insyaallah nnt 25hb,aku kembali ke usm utk join machines calibration kat radiology.Azam baru utk sem depan?hmm..nnt hujung taun la buat,sekali dengan azam tahun baru...kui3.X sabar nak jumper family aku selasa depan ,n jumpe sepupu aku yg nakal esok..haha.

Selamat bercuti kengkawan..rehatkan minda,kurangkan kontroversi,tingkatkan prestasi..haha,sorry melodi,aku cilok ayat trademark sket.Jumpe lg sem depan dengan semangat baru...~~

0 comments:



 

-SnoW CrystaL WorLd- Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template and web hosting Graphic from Enakei