Followers

17 November 2009

TePu DengaN DoSe~~@_@

Posted by SnoW cRysTaL at Tuesday, November 17, 2009
ahaha...jgan terpedaya ok???ak bkan tengah high isap heroin ker..hidu gam ker..tp otak aku lg tepu dgan dosimetry yg aku kena ngadap 2 jam dlm ekon esok...

tp,x per la..ak amek la masa sket update blog ni..ahaha...awal2 ni excited la..rajin..lame2 kang nak update sminggu skali pn susah.. adoi la...dr pg td aku ngadap note..baper page jer yg baca...tu blum yg ak digest...20% x sampai kot..nota x penah sentuh tiba2 sumer nak sumbat ari ni..ahaha...tgok ni,semak kan atas katil aku??? hohoho...korang tertipu!!!!!!ni bukan note dosi la wei...

bertuah la klau ak da stdy bnyak utk dosi...ni note exam smalam nyer..yang ak da lame wat untuk ca a.k.a continuous assesment...

mengantuk seyh waktu2 ni...ni waktu tido normal aku neh...tp x mo la tido kan ari ni.. paper last....aku sacrifice la sket waktu tido tu...

pg ni masa aku tgah makan srapan sbelum g study... ader sorg pakcik bju biru ni approach....

"
bnyak makan??mee,kuih,roti canai,nasik lemak....lengkap sumer"

ktaorg sengih2 jer la...giler bnyak kan ktaorg makan???hahahaha...biar la,ader aku heran??heheh

then,masa study....tiba2 rasa terkena flash@kilat...huh?saper ni yg nak snap2 gamba aku??kekekeke...rupenye ader pakcik tgah test kamera nak amek gambar org2 yg g seminar tu...ahahaha....sakit mata seyh asyik kena flash tu,kot yer pun nak test sket2 dah ler pakcik oii...kate professional..tau la nak amek gamba aku pun...HAHAHAHAHAHA...x concentrate aku..(pdahal mmg da x concentrate ponn)



ni aku letak gamba ni.. nnt ader la kan yang kate.."eleh,nak tunjuk la tuuu dia blaja aper"..

huhu..aku x heran la weii..buang karan jerr..tau la korang blaja yang hebat2 pun...stakat kos aku..klau gtau pun korang cebik mulut jer..


nih!! nmpak tak kat atas ni??ni yg aku nk tunjuk sbenarnya...bleh bca x tarikh tu??korang bilang la dari tarikh tu sampai ari ni...huhhh??kat sbulan jugak tu...ni sumer angkara kad matrix aku yg telah mendissappearkan diri beliau sehingga ker hari ni..perlu x buat laporan polis??kekeke...

sbab kehilangan kad matrix aku tu...tiba2 jer lemak seluruh badan ni tertumpu kat kaki aku..dan memberatkan kaki aku utk g lbrary..bila zaman aku nak anta ni???

haha..tringat lak...korang ader baca paper x hari ni??selasa,17 Nov 2009-->ader seseorang tu baru pulangkan buku tu kat library selepas 51 tahun,maksudnya dari taun 1958...siottt r,wujud lagi ke lbrary tuu??tp mnde ni bukan kat malaysia la.....klau aku, x anta dah..hahaha..x per la...bagush3,dia nak kurangkan dosa...

ok...dah la tu story pasal aku...aku nk share video2 ni...klaka giler...klau korang minat big bang mesti korang da tgok video ni...tp ak x sure la video ni leh berfungsi x,since ni 1st time aku upload video..klau x loading tu,gtau la aku..huuhuuhaahaa...jakuun nyerrr sayerrr...

zass!!layaannn~~







camner??huhu...cam sengal jerk...kikiki...daesung x sesuai pegang watak tsukushi tu..hehe,tp comey jer dorg blakon...

g-dragon lak asyik cover gelak..kakaka...Top jer macho..(p/s-ak bukan peminat top eh..)..

okey..thats all 4 today..dah,g main jauh2...aku nak study,wlaupun mata tngah stim giler~~otak ak melayang2 mcam otak orang minum air ketum..huhuhuhahahahhehehehkuikuikui (dah sah aku tengah high,baik korang jauhkan diri!!)

0 comments:



 

-SnoW CrystaL WorLd- Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template and web hosting Graphic from Enakei