Followers

18 January 2010

boleh ke klau x nak letak tajuk??LOL

Posted by SnoW cRysTaL at Monday, January 18, 2010
da 2 hari aku balik dr trip MR ke K.L,start daripada selasa lepas...rncangnye nak trus tulis blog blik2 tu,tp nk upload gamba skali lak..Gamba x dpat lg,so,terpaksa tangguhkan sehingga ke hari ni..
Best giler la,1st time travel jauh ngan dak2 kos kan...biasa sekitar kelantan jek..

TAPI,sebelum aku crite,ak nk wat sesi coretan kebengangan aku jap..small matter,tp nak citer gak..ZONNN BENGANG!!!(nada zon bengang hot fm)

alkisahnye,ak g cafe harmoni nak beli tomyam..so,aku mintak la tomyam 1..senang2 aku simple kan bwah ni..

"kak,tomyam 1"
"tunggu 5 minit lagi yer"
"ok"

lepas tu aku g bayar,n g beli mnde2 lain kat cafe sbelah dalam ..bape minit kemudian aku g balik gerai td..
Aku tengok akak tu still adjust rasa tomyam tu,masuk2 gula sume...ak tunggu je..smentara tu akak gerai tu layan order lain..

Then,bila aku tgok da ade orang order bihun tomyam,ak ckp sekali lg kat akak tu...sekali dia tengok aku ngan muke toya n amek order2 lain..
Eh,awk tu buta ke x nmpak aku berdiri lama kat situ?...sbb aku tunggu dari time x der org lg tau..x logik la klu dia x prasan,sbb masa mula2 tu ak sorg je tunggu kat situ..
Mase ni,badan aku dah mcam ade vibration sket...tu petanda aku tengah bengang+geram+marah...Ikutkan hati nk blah jer..tp sbb ak nk mkan tomyam gak kan...lgpun da byar..apa lg,ptg tu trus aku g beli segala mak nenek sayur kat KK square..masak tomyam sndiri lg baik..
isy,geram lak teringat akak yg bajet lawa ni...huh..

so,kak Anne and abg ikhwan...sy termasuk kategori bengang yg mane??

*************************************************************************************
Ok,berbalik pada crite trip td..

emm,tp cam x der mood nk citer lak....per kata nnt sy wat photo blog jer utk next entry...

untuk citer detail trip...per kata korang ikut link ni ajer?

http://mypanadol.blogspot.com

ni blog pengarah projek ktaorang,hehehe..

Ader masa,aku wat conclusion sikit pasal trip tu nnti..

kene pegi kelas ni...chow...

0 comments:



 

-SnoW CrystaL WorLd- Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template and web hosting Graphic from Enakei