Followers

28 January 2010

Perubahan yg x menjadi

Posted by SnoW cRysTaL at Thursday, January 28, 2010
aku x tau la nape ak teruk sgt lately...nmpaknya mcam ak da kmbali to my old self..aku yg kat matrix n ak msa 1st year..klas miss aisyah 3 kali straight aku ponteng.Tp siyes,yg hari ni nye bukan sngaja nk ponteng...sbb miss Aisyah postpone klas.2 lebih tu ak da agk2 nk bersiap,tba2 dpt msej klas 3.30ptg.Aku mase tu mmg x der mnde nk buat + ngantuk.Skali boom atas katil,ngan klas2 arab skali aku ponteng..n termiss ujian hari ni.Kat sini aku bukan nk salahkan org lain,tp nk blame diri sndiri yg not able to catch up with jadual lecturer yg sentiasa berubah ni.Adeh la,yg pegi tido tu apesal..klinikal lak mmg dtg lewat pg2..n ley lak aku nk balik awal..En Safri pn agaknya da bosan ,sbb aku sikit2 nk balik,sikit2 nak balik...mcm td,mula2 nk mntak g minum,pastu mntak blik trus...hoho,dpt la blik kul 11.30...hahaa,tp mmg x der ape nak wat...log book aku simple giler,hohoho...eca,ang x yah risau..aku nyer log book lg la x dpt good,n jauh lg buruk dr logbook ang,kekeke..

Untuk ca ahad ni lak,mmg x baca pa per lg...otak aku ni asyik busy ngan mnde2 x berpekdah jer...maybe mlm ni kena start..Aku pun x nak la dpt truk,tp da kul 8 lebey ni,ape yg aku wat??bgun tido,ngadap laptop..Tp just pray la,do the best later..Aku x sabar nk abes n nk grad,dlm mase yg sama,aku sayang jugak nk tinggal kwan2 aku kat u ni...per kata aku bwak korang keje skali ngan aku jer nnt,bole?ahaahaha.
Ni belum lg wat research....tp siyesly,aku sgt bosan g klinik pg2..camne yer nk bg otak aku berfikir dengan axtive sket..Ni msuk klinik,mcm endah x endah jer blaja...sngaja jer nak failkan ospe aku...adui..
B.E.R.U.B.A.H sbenarnya sgt sukar untuk aku...

0 comments:



 

-SnoW CrystaL WorLd- Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template and web hosting Graphic from Enakei