Followers

12 June 2011

Hana Tajima??

Posted by SnoW cRysTaL at Sunday, June 12, 2011
Sape tu Hana Tajima?haha..rasenye da ramai yg kenal..aku pun dah lame dengar name die and tgok die kat tv.1st time dengar dr blog Sue-Anna Joe.Tp mase tu ak kagum sebab die dpt jadik designer yg brjaya pd usia muda..Balik baru2 ni,mak aku kasik pashmina..tapi cam bese la,tak reti pakai..just tau pkai shawl biase je..Dah lame gak bagi,and pashmina tu jadik khazanah je dlm wadrobe aku,huhu.Tapi semalam,tetibe rase nak browse youtube carik tutorial pakai pashmina ni,then trjumpe tutorial hana tajima ni.Wah,tengok die dekat2,memang cantik pun,and die  menutup aurat..huhu.

Kenape skarang ni tetibe aku rase cam admire die?Sebab mase duk google2 pasal hana tajima ni,aku baru tau die peluk Islam 6 tahun lalu,pade umur 17 tahun.Ayah die japanese,mak die britain..wohoo,mau x lawa.Name penuh die Hana Tajima Simpson kalau tak silap.Aku sangat kagum sebab die berminat kt islam pada zaman2 remaja,dimana remaja2 lain tengah meronggeng.Die cantik,blaja fesyen and duk kat UK.Tapi,hidayah Allah still sampai kat die.Kalu remaje non-muslim lain yg cntik cam die ni,msti sebok2 g clubbing kan..hahaha..And semua design die sumer loose,x de nmpak neck,besar2..of coz gaye die pkai pashmina tu,da ramai yg ikut kan,huhu..

Mungkin lepas ni ak boleh try pkai shawl/pashmina style die..hahaha.(Ceh,muke bulat pun ade hati nak pkai cenggitu,hana tajima takpe la,dagu die tajam)..ngeh3..

p/s-entri ni dah lame terperam dalam draft,trtangguh nak publish sebab tak ley upload gambo.Skarang da rase malas nk upload gambo..huhu..

0 comments:



 

-SnoW CrystaL WorLd- Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template and web hosting Graphic from Enakei